Story of my life....

Story of my life....
This is me....Like friend with me thats great me to..but HATE me???Do i caree??Talk to the hand LOSER..ppffftttt...

Akhirnya usaha aq mmbuahkan hasil...this is it....

hai guys..today aq nk bgitau korng..hari ni aq happy gila korng tau x...tdi aq g jln2 dgn mak aq dkt jusco kepong..skali tnmpk mesin timbang ...aq mmg amal kan diet suma..tdi mak aq suruh timbang..mula2 cuak jgk la klau x turun risau naik je...skali timbang2 aq turun 5kilo beb...seyes aq tkejut gila...mmg happy x tau nk ckp cm mana....berat aq sblm ni 154 now tinggal 149..tpi itu bukan penghujungnya...aq nk tinggal kan 100 je..x pun bwh lagi dri 100...aq kena berusaha...aq dh xnk lemak2 ni suma..i want my new body...hahah..and i will work for it..just wait!!

No comments:

Post a Comment