Story of my life....

Story of my life....
This is me....Like friend with me thats great me to..but HATE me???Do i caree??Talk to the hand LOSER..ppffftttt...

Dugaanya....

haih..cuak gak tunggu kputusan aswara ni risau x dpt...dlm masa yg sama saya sedang tunggu saya punya tet(pnjam ayat mmbe) untuk siap..hehe...x saba tol...ha ni sedih sket...aq x tau la dia ni mcm mana..x pernah nk serius bila bckp..nk bgitau aq syg kat dia pun pyah...kdg2 risau gak..dia ni mmg x minat kat aq or dia malu...hurm..tpi xpe..slagi dia blm brpunya aq akan cuba tackle dia untuk jdi milik aq...hehe...i will do my best my dear..tpi klau dia ada org lain nnti mau frust jgk aq..susah owh nk cri awek cm dia..mata dh la comey...hehe..perangai men lepas je..2 yg suka 2...hehe...and i love challenge...tackle awek x de cabaran ni untuk lelaki xde telur je...haha...tackle awek yg payah dpt la best...bru kita tau yg dia 2 btl2 syg kat kita or x..sbb awek2 yg mncabar ni klau dia bnci dia direct je..hahaha...tpi awak jgn ler tepek saya ye..mau x mkn seminggu...heheh...haih..dh la dkt 5 bulan x jmpa.awak jauh kan...kdg2 awak manja jgk en nan saya tpi awak xnk tnjuk..sbb bila saya tgur trus awak buat bnyi eeeuuwww...geram pulak bila dgr..haish....klau dpt jmpa kejap pun jdi la..nk tgk snyuman awak yg manis 2..:)...u are my only one....Nana....

No comments:

Post a Comment