Story of my life....

Story of my life....
This is me....Like friend with me thats great me to..but HATE me???Do i caree??Talk to the hand LOSER..ppffftttt...

Cemburu....


Hurm....awk sapa dia 2?saya tgk kat wall dia awk comment manja2 je..saya cmburu tau x..hurm..dh la brapa hari x cntct..awk pun x on fb..ingt bukak profile awk tdi dpt la hilang rndu..tpi yg tmbul prasaan cmburu...dia 2 sapa?seseorg yg brada di hati awk ke?srius saya sakit bila baca awk komen2 dgn dia..kang saya tnya awk lebey2 awk mrh..tpi klau saya x tnya nnti cmburu buta pulak...tpi nk buat cm ne..saya pun x penah luahkan apa yg ada ka hati saya ni dkt awk..hurm..xpela..Dengan sapa pun awk brhubung saya x kisah..sebab awak sntiasa dihati saya sejak alam prsekolahan lagi..tpi saya ni je benggong x penah nk luah kat awk apa yg saya rasa dkt awk.....saya malu..saya takut awk tolak saya..sbb sakit sgt tau x...hurm...saya harap awk dgn dia xde pape hubungan hanya kwn atau sedara...sbb saya btl2 sayang awk..I LOVE U NANA...:')

No comments:

Post a Comment